Allt perfekt, men leverantören lämnade bara paketet utanför utan att ringa en halvtimme innan.
Mycket snabb leverans och superfina produkter
Reklamationer
Om ni skulle upptäcka något felaktigt med er order vid leverans, kontakta kundtjänst snarast möjligast för eventuell reklamation. För att skapa en snabbare hantering av ert ärende ber vi er därför att bifoga ordernumret reklamationen gäller, en bild på den felaktiga/skadade varan, era kontaktuppgifter samt en beskrivning som förklarar vad som har skett eller vad ni är missnöjd med.
Byte/Ångerrätt
Du har 14 dagars ångerrätt, när du handlar hos oss.
Ångerrätten gäller 14 dagar efter den dag du;
- har mottagit varan
- får den sista varan, när det rör sig om ett avtal med många olika varor, som är beställt i en order, och levereras styckevis
- får det sista partiet, eller den sista delen, när det rör sig om ett avtal om leverans av en vara, som består av flera partier eller delar
Du ska inom 14 dagar från det att du tagit emot din vara meddela oss, att du önskar att ångra ditt köp.Det kan du göra genom att skriva till info@trappbutiken.se eller ringa 070 - 761 15 28.
Felaktigt köp
Vid eventuellt felaktigt köp i webbutiken, kontakta vår kundtjänst.
Ha gärna ditt ordernummer tillhanda för snabbare hantering.
Reklamation för transportskador
Skulle du upptäcka en skada på försändelsen, gör en anmälan på detta omedelbart till posten/leverantören. Hämta aldrig ut skadat gods utan att göra en skadeanmälan direkt på plats. Du skall få en blankett på plats som du fyller i direkt. Kontakta oss för vidare information. Enbart skadad förpackning godkänns inte som reklamation.
Vid frågor kontakta vår support
info@trappbutiken.se
070 761 15 28